CO přinesou nové poznatky v rozpoznávání hlasu

Pokud jste již vše neprovedli, měli byste začít se seo optimalizací https://www.seolight.cz/ co možná nejdříve, neboť se taky může stát, že zaspíte na téhle opravdu obrovské příležitosti, jak získat nebývalé výsledky ve vyhledávání i mimo něj.
 
Spuštění BERT algoritmu, čím dál častější užití hlasových funkcí na zařízeních a další novinky uvádějí do světa v daleko větším meřítku právě vyhledávání pomocí hlasu. Jedná se o něco, na co se lidé v průmyslu již nějakou tu dobu třepali a nyní je to tady. Jste ale připraveni?
 kreslená modrá ikona hlasového vyhledávání
Rozpoznávání hlasu je jednou ze stěžejních funkcí, která se neustále vyvíjí a dnes díky rozsáhlému výzkumu dokáže určit i opravdu jemné nuance v hlase či jazyce. Přesto je tato technologie stále na začátcích, hlavně u méně častých jazyků jako je čeština. Můžete ale narazit na inzeráty, poptávající se po lidech, kteří by se účastnili nejrůznějších výzkumů hlasové technologie a kteří by tak mohli přispět ke zdokonalení hlasových technologií u velkých společností.
 kreslený muž něco oznamuje v červeném dialogovém okně
Proč je vlastně důležité optimalizovat obsah pro hlasové vyhledávání? Protože se tak strašně moc liší od ostatních technologií. Preferuje se nabízená jedna možnost, jeden správný a relevantní výsledek, který je následně zobrazen uživateli. Pokud uživatel není s výsledkem spokojen, teprve tehdy se přechází k tradičním deseti modrým odkazům a dalším možnostem. Ovšem to je až druhý krok. Valná většina uživatelů zůstane u kroku prvního, neboť relevance takovýchto výsledků je již dostatečně vysoká na to, aby umožňovala nejen rychlé vyhledávání, ale také velice dobré výsledky – je proto nutné optimalizovat obsah tak, aby byl co možná nejlepší volbou pro algoritmus Google, když vybírá, který výsledek bude umístěn na ono prvé místo. Něco takového už laik stěží dokáže, je proto důležité, abyste měli po ruce nějakého seo odborníka, který vám s optimalizací pomůže a posune vaše podnikání do nového věku hlasu.